فارس گزارش می‌دهد
تکواندوکار استان قزوین نشان برنز رقابت‌های تکواندوی بین‌المللی ترکیه را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۶۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 17 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های بین‌المللی ترکیه در حالی برگزار شد که تکواندوکاران استان در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند، یکی از تکواندوکارانی که عملکرد مناسبی داشت آرش آرین بود که توانست با کسب چهار پیروزی و یک باخت به نشان برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.

آرین که نخستین حضور برون‌مرزی خود را بر روی شیاپچانگ مسابقات بین‌المللی ترکیه تجربه می‌کرد در این رقابت‌‌ها عملکرد مناسبی داشت و تنها یک باخت موجب شد که نشان طلای این ورزشکار به مدال برنز تبدیل شود.

اما بدون شک چیزی از ارزش‌‌های آرش آرین که نخستین حضور بین‌المللی خود را در رده سنی نوجوانان تجربه می‌کند کم نشده است، چراکه این ورزشکار می‌تواند در مسابقات بعدی شرایط بهتری را برای خود رقم بزند.

این تکواندوکار بدون شک با کسب تجربه بیشتر و تلاش و پشتکار در راه تکواندو می‌تواند در سال‌های آتی به عنوان یکی از ورزشکاران ملی‌پوش از قزوین به جامعه ورزش تکواندو معرفی شود و توانایی‌های خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی و المپیک به نمایش بگذارد اتفاقی که گرچه سخت و دشوار است اما برای اراده این ملی‌پوش و سایر ملی‌‍پوشان قزوینی دور از ذهن نیست.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به درخشش آرین آرش تکواندوکار استان در رقابت‌‌های تکواندوی بین‌المللی ترکیه اظهار داشت: این ورزشکار در این رقابت‌ها انتظارات را برآورده کرد.

طیار تقی‌پور افزود : آرش با کسب چهار پیروزی و تنها یک باخت صاحب نشان برنز شد و نخستین مدال بین المللی خود را به دست آورد.

وی عنوان کرد: فاطمه جعفری دیگر ملی‌پوش قزوینی هم که در بخش دختران تیم ملی نوجوانان را همراهی می‌کرد، باوجود شایستگی‌های بالایی که داشت با دو برد و یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دبیر هیأت تکواندوی استان قزوین با اشاره به حضور فاطمه صفرپور که هدایت تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر را بر عهده دارد، افزود: صفرپور یکی از مربیان ارزشمند استان است که امسال هم با تشخیص فدراسیون تکواندو هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است.

تقی‌پور توضیح داد: تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر کشور سال گذشته با هدایت صفرپور بر بام جهان ایستاد و این مربی از سوی فدراسیون جهانی تکواندوی عنوان برترین مربی سال 2017 جهان را از آن خود کرد.

این مسؤول ورزشی اظهار امیدواری کرد که فاطمه صفرپور در راه رقابت‌‌های قهرمانی جهان بتواند همانند سال قبل با کسب عنوان قهرمانی بازهم برای خود و جامعه ورزش تکواندوی استان افتخارآفرینی کند.

گفتنی است، پنجمین دوره بین‌المللی رقابت‌های تکواندو ترکیه به میزبانی سالن مرکز همایش‌های استانبول برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار