عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: 2 میلیون نفر داوطلب در این جمعیت عضویت دارند که در حوادث به یاری مصدومان و حادثه دیدگان می شتابند.
کد خبر: ۵۶۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 17 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، محمدرضا نوروزی روز شنبه در همایش تجلیل از بشردوستان اهل هلال در مناطق زلزله زده کرمانشاه که در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد،افزود: 300 هزار تن از این اعضا به صورت فعال در برنامه های جمعیت هلال احمر مشارکت دارند.
وی، برقراری صلح، تفاهم و دوستی میان ملت ها و مذاهب، تسکین آلام بشری و فعالیت برای تامین سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها را از اهداف مهم جمعیت های بشردوستی چون هلال احمر و صلیب سرخ عنوان کرد و گفت: این جمعیت ها به منظور تحقق اهداف خود برنامه های کوتاه و بلند مدتی چون برپایی پناه گاه های اضطراری جهت تغذیه و امدادرسانی، کمپ های اضطراری برای تهیه آب آشامیدنی و سرویس های بهداشتی، یافتن اعضای خانواده های مصیبت زده، آموزش کمک های اولیه و مراقبت های پزشکی در مواقع اضطراری پیشگیری از بیماری ها اجرا می کنند.
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: در بسیاری از این ماموریت ها و طرح ها، نیروهای داوطلب مشارکت فعال و پررنگی دارند.
وی در ادامه با اشاره به موقعیت شاهراهی قزوین در اتصال مسیر 13استان کشور به یکدیگر و همچنین حادثه خیز بودن آن از مسئولان استان خواست در رفع نیازهای جمعیت هلال احمر قزوین از جمله پایگاه امدادی همکاری کنند.
در این آیین از 18عضو خیر جمعیت هلال احمر استان قزوین تجلیل و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار