رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از برخورد جدی با واحدهای صنفی عرضه کننده مواد محترقه خطرناک و خارج از چارچوب از جمله "اکلیل سرنج" خبر داد و گفت: تاکنون 14 مغازه را در این رابطه جریمه کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۶۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 14 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رامین پهلوانی، با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال و چهارشنبه‌سوری، از نظارت جدی بر عرضه مواد محترقه در بازار با همکاری پلیس اماکن خبر داد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی فقط می‌توانند وسایل آتش بازی مجاز و متعارف را بفروشند، افزود: فروش هرگونه ترقه خطرناک و پرصدا از جمله اکلیل سرنج و ... ممنوع است و در صورت مشاهده با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه یادآور شد: نظارت‌ها در این رابطه بر بازار آغاز شده و تاکنون با 14 واحد متخلف برخورد و آنها را جریمه کردیم، همچنین مواد محترقه‌ای که داشتند نیز ضبط شده است.

پهلوانی تنها واحدهایی که مجوز عرضه مواد آتش‌بازی مجاز دارند را خرازی‌ها اعلام کرد و ادامه داد: سایر واحدها حق عرضه این محصولات را ندارند.

وی از مردم هم خواست در صورت مشاهده واحدهایی که مواد محترقه خطرناک عرضه می‌کنند، مراتب را با بازرسیاتاق اصناف از طریق تلفن‌های 38257955، 38258840، 38237363 در میان بگذارند و یا به تلفن 124 اطلاع دهند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه هدف از مقابله با عرضه مواد محترقه را حفظ سلامت خود مردم اعلام کرد و گفت: هر ساله با استفاده از مواد محترقه خطرناک برای تعدادی از کودکان و جوانان مشکل ایجاد می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار