رئيس هیأت نجات‌غريق و غواصي استان قم خبر داد
رئيس هیأت نجات‌غريق و غواصي استان قم گفت: ورزشكاران اين رشته براي كسب عناوين برتر جام فجر در سه رشته با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۵۶۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 09 February 2018

به گزارش تابناک قم، اصغر اسماعیلی اظهار کرد: هیأت نجات غریق و غواصی استان قم در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، یک دوره مسابقات نجات غریق در قم برگزار کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها برای هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی شده است، در ادامه به مواد مسابقات و شرایط برگزاری این رقابت‌ها اشاره و ابراز کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های 50 متر حمل مانکن، 100 متر شنا با مانع و 4 در 25 متر آزاد تیمی با مانع به انجام می‌رسد.

رئیس هیأت نجات‌غریق و غواصی استان قم در ادامه به شرایط و مدارک لازم برای ارائه توسط علاقمندان به شرکت در این مسابقات اشاره و عنوان کرد: اصل کارت بیمه ورزشی سال 1396، اصل کارت نجات‌غریق و گواهی سلامت از پزشک باید توسط شرکت کنندگان ارائه شود.

وی با بیان اینکه هر منجی غریق فقط در یک ماده امکان حضور در رقابت‌های قهرمانی جام فجر را دارد، خاطرنشان کرد: در مسابقات تیمی هر استخر امکان معرفی یک تیم را دارد، ضمن اینکه هر تیم باید حتما معرفی نامه از استخر مربوطه را به مسوولان برگزاری رقابت‌ها ارائه کند.

اسماعیلی سپس به جوایز پیش‌بینی شده برای برترین‌های این دوره از مسابقات اشاره و عنوان کرد: به نفرات اول  تا سوم هر ماده مدال، حکم قهرمانی و جوایزی نفیس از طرف هیأت اهداء خواهد شد، ضمن اینکه تیم‌های اول تا سوم حکم، مدال و کاپ قهرمانی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای برگزاری مسابقات جام فجر، ابراز کرد: رقابت‌های بخش آقایان روز شنبه 21 بهمن ماه از ساعت 10 صبح در استخر خلیج‌فارس بعد از ترمینال مسافربری قم برگزار می‌شود و بانوان ناجی نیز روز دوشنبه 23 بهمن ماه از ساعت هشت در استخر ولایت بلوار الغدیر مسابقه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار