در ایام دهه فجر امسال، ۹ روستا در بخش‌ های مرکزی شهرستان رامسر، ۳ روستا در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، ۲ روستا در بخش لاریجان شهرستان آمل، یک روستا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و ۱۱ روستا در بخش‌ های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکاء و یک روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۶۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 05 February 2018

به گزارش تابناک : جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفتگویی از بهره برداری طرح گازرسانی به ۲۷ روستای مازندران با اعتبار ۱۳۳ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در این روستا‌ها هزار و ۵۰۰ علمک روی شبکه گازدار نصب خواهد شد.

وی افزود: با گازدار شدن این روستا‌ها و انجام فرایند اشتراک پذیری، هزار و ۲۵۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در ایام دهه فجر امسال، ۹ روستا در بخش‌ های مرکزی شهرستان رامسر، ۳ روستا در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، ۲۲ روستا در بخش لاریجان شهرستان آمل، یک روستا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و ۱۱ روستا در بخش‌ های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکاء و  یک روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به بهره برداری خواهد رسید.

احمدپور با اشاره به در دست اجرا بودن طرح گازرسانی به ۵۰۳ روستای دیگر استان، افزود: با گازرسانی به این روستاها، بیش از ۲۸ هزار خانوار روستایی استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌ مند خواهند شد.

 

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار