تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری ترویج فرهنگ خیری در جامعه را ضروری دانست و گفت: مسئولان باید در تشویق خیران به‌ سوی مدرسه‌سازی و فرهنگ‌سازی در سایر اقشار جامعه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 01 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– اقبال عباسی در نشست با اعضای خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اطلاع رسانی به منظور تقویت فرهنگ عمومی در راستای اجرای پروژه‌های خیری باید به طور ویژه مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: همواره باید از خیرین موفق سایر استان‌های کشور در بخش‌های مختلف و به ویژه در پروژه‌های مدرسه‌سازی الگو گرفت.
استاندار ترویج فرهنگ خیری در جامعه را ضروری دانست و گفت: مسئولان باید در تشویق خیران به‌ سوی مدرسه‌سازی و فرهنگ‌سازی در سایر اقشار جامعه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.
عباسی با اشاره به اینکه ارائه مشوق‌هایی به خیران برای ساخت مدرسه های بیشتر تأثیر گذار است، تصریح کرد: از این پس نشست‌های مجمع خیرین مدرسه ساز استان در مدارس خیرساز به منظور تشویق خیران برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز از تشکیل مجمع خیریان مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های 9 گانه استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با تشکیل و فعال شدن این مجمع‌های شهرستانی وضعیت مدرسه‌سازی و جذب حمایت‌های خیری چهارمحال و بختیاری متحول می‌شود.
بهروز امیدی خاطرنشان کرد: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان نیز یکم اردیبهشت سال آتی در شهرکرد برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار