ارسلان حاتمی در گفتگو با تابناک:
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از کشف یک محموله گوشت کشتار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 30 January 2018

ارسلان حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:یک محموله گوشت کشتار غیرمجاز دام که از شهرستان همجوار بهشهرستان پاوه منتقل شده بود، توسط بازرس بهداشتی شبکه دامپزشکی پاوه کشف، ضبط و معدوم شد.

وی خاطر نشان کرد: کشف این محموله در راستای تشدید اقدامات کنترلی و نظارت بر تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت شهروندان بوده که محموله فوق معدوم، بافرد خاطی برخورد قانونی انجام و آن مکان نیزپلمپ گردید.

وی ضمن هشدار به متخلفانی که اقدام به عرضه کشتار غیرمجاز می‌کنند، تصریح کرد: کارشناسان شبکه دامپزشکی در برخورد با افرادی که سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازندهیچگونه مماشاتی ندارند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه با بیان اینکه تهیه دام از مراکز غیرمجاز موجب انتقال عوامل بیماری زا می‌گردد، افزود: شهروندان نیز ضمن خودداری از خرید کشتار غیرمجازدر زمان خرید گوشت حتما به مهر دامپزشکی بر روی لاشه توجه داشته باشند.

این مقام مسئول همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن چهاررقمی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار