با پایان رقابت‌ها
مسؤول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: برترین‌های مسابقات تنیس روی میز دختران دوره‌های مختلف تحصیلی در سمنان معرفی شدند.
کد خبر: ۵۵۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 28 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، مهدی قاسمی‌میر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استان سمنان اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز دختران در مقطع ابتدایی با سطح کیفی مطلوبی در مدارس شهرستان سمنان برگزار شد و این دوره از رقابت‌های ویژگی‌های قابل توجهی داشت.

وی تصریح کرد:  مسابقات تنیس روی میز دختران در مقطع ابتدایی با حضور هشت تیم و ۲۳ بازیکن از مدارس شهرستان سمنان برگزار شد و در پایان برترین‌های این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.

مسؤول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان در پایان نتایج این دوره از رقابت‌ها را در دوره ابتدایی به شرح زیر اعلام کرد:

مقام اول: مهرآذین قلعه‌بانی از مهرگان، مقام دوم: محیا فخرالدین از ولایت، مقام سوم: حدیث دهرویه از بوستان و عطیه خاتمی از ولایت.

مدرسه قهرمان: مقام اول دبستان ولایت، مقام دوم: دبستان بوستان، مقام سوم: دبستان مهرگان.

قاسمی‌میر همچنین نتایج مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه دوره اول سمنان را به شرح زیر بیان کرد:

مقام اول: محدثه سعدالدین از سمیه، مقام دوم: نگین زرگران از فرزانگان، مقام سوم: مطهره همتیان از شاهد و تهمینه شهرستانکی از نخبگان.

مدرسه قهرمان: مقام اول دبیرستان سمیه، مقام دوم دبیرستان فرزانگان، مقام سوم دبیرستان شاهد و هجرت

وی همچنین به ذکر نتایج مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع دبیرستان دوره دوم سمنان بر اساس ترتیب زیر پرداخت:

مقام اول هانا حامدی از عفاف، مقام دوم محیا قوشچی از عفاف، مقام سوم فاطمه خراباتی از عفاف و پرنیان پیمانخواه از فرزانگان.

مدرسه قهرمان: مقام اول دبیرستان عفاف، مقام دوم دبیرستان فرزانگان، مقام سوم دبیرستان امامی.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار