در بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت می گیرد؛
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با بیان اینکه گرامی‌داشت دهه فجر، زنده نگه داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی است، عنوان کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر 92 نقطه از استان قم در شهر و روستاها گلباران و عطر افشانی می شود.
کد خبر: ۵۵۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۳ 28 January 2018

به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی با عضویت 32 دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی افزود: ملت آزاده ایران ،‌ پیروزی خون بر شمشیر را نخستین بار در دوران انقلاب اسلامی با تکیه بر فرهنگ عاشورا تجربه کرد،‌ پیروزی نهضت اسلامی علیه رژیم ظالم ،‌ وابسته و سرسپرده آغاز مقابله حق علیه باطل بود.

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر با اشاره به تقدیم 100شهید در دوران انقلاب اسلامی از استان قم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از 15 خرداد 42 با حضور مردم با بصیرت و ولایت مدار قم آغاز شد و 17 شهید در این روز به ثبت رسید؛ سپس قیام بزرگ 19دی و شهادت 6 نفر از تظاهر کنندگان،‌ قیام های مردمی در سراسر ایران را منجر شد که در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی منجر گردید.

وی ادامه داد: انقلابی که برای دفاع از ارزشهای اسلامی و احیای اسلام اصیل ایجاد شد و امروز وفادار به آن خونهای پاک است، مسیر توسعه را چهار دهه طی نموده و امروز به عنوان یک قدرت تاثیر گذار مطرح می باشد.

وی اذعان داشت: در تمامی این سالها هیچگاه دشمنان دست از توطئه و کینه توزی برای براندازی نظام اسلامی برنداشته اند و هر لحظه دشمنی خویش را بیش از پیش به نمایش گذاشته اند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران هر ساله دهه فجر را به پاس گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان یک افتخار برای ملت، بزرگ داشته و همواره به خونهای پاک شهدای انقلاب اسلامی وفادار بوده و پیشرفت های امروز را در سایه امنیت و آسایش، مدیون جانفشانی شهدا می داند.

سردار هاشمی افزود: کمیته ایثارگران هر ساله به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در آستانه دهه مبارک فجر با عضویت 32 دستگاه و نهاد انقلابی تشکیل جلسه داده و برنامه های این ایام را ارایه می کند که از محوری ترین این برنامه ها برگزاری میهمانی لاله ها با حضور مردم و مسوولان می باشد.

وی اضافه کرد: همزمان با این ایام 92 نقطه از استان قم در شهر و روستاها گلباران و عطر افشانی شده و باری دیگر در آیین میهمانی لاله ها با آرمانهای رفیع شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار