کد خبر: ۵۵۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴ 27 January 2018

تابناک / رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در این استان ، گفت: با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی و گردنه های استان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از اواخر روز گذشته شاهد بارش برف در مسیرهای کوهستانی و گردنه های استان گیلان هستیم.

وی با اشاره به وضعیت مسیرهای کوهستانی و گردنه ها استان، افزود: بارش برف در گردنه حیران، گردنه اسالم به خلخال سنگین و تردد تنها با زنجیر چرخ در این مسیر امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه گیلان به بارش برف در منطقه دوران محور پونل به خلخال نیز اشاره کرد و گفت: در محل زندانه به بعد برف با شدت بیشتری در حال بارش بوده و به همین علت تردد در این مسیر امکان پذیر نیست.

به گفته این مسئول در محور دیلمان نیز بارش برف گزارش شده که تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ محمدپور با اشاره به دریافت گزارش بارش برف در محور کوهین از رانندگان خواست برای تردد در این مسیر وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مناطق جلگه ای گیلان در حال حاضر بارش باران گزارش می شود، تصریح کرد: تردد در کلیه محورهای جلگه ای در جریان است.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه در مناطق جلگه ای با مشکل خاصی مواجه نیستیم، ادامه داد: با تشدید شرایط کنونی در روزهای آینده محدودیت های ترافیکی در مسیرهای داخلی و خارج استانی اعمال می شود.

وی به هماهنگی های لازم با پلیس راه ناجا نیز اشاره کرد و افزود: طی این هماهنگی ها در صورت نیاز از تردد وسایل نقلیه سنگین باری به غیراز مواد فاسد شدنی و سوخت در مسیرهای منتهی به استان ممانعت به عمل می آید.

سرهنگ محمدپور گفت: در داخل استان نیز از روز شنبه و یکشنبه محدودیت های ترافیکی در زمینه وسایل نقلیه باری و بعضا مسافربری اعمال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار