فرماندار سمنان:
فرماندار سمنان خواستار اولویت قراردادن مشارکت خانواده‌ها در امر کاهش معضل اعتیاد شد و گفت: باید آگاهی‌رسانی به خانواده‌ها اولویت مسئولان ذی‌ربط شهرستان در امر اعتیاد باشد.
کد خبر: ۵۵۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 24 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سید عباس دانایی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که به میزبانی فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه خانواده‌ها نقشی محوری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، بیان کرد: آگاهی بخشی و افزایش دانش عمومی درزمینهٔ اعتیاد در زمره مباحثی است که از مسئولان امر توقع می‌رود به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانداری سمنان - کراپ‌شده

وی بر ضرورت استفاده از رسانه‌ها در امر فرهنگ سازی و کاهش اعتیاد تأکید کرد و افزود: اعتیاد معضل اجتماعی امروز جوامع است و لذا بر مشارکت مردم، خانواده‌ها و حضور دستگاه‌ها و مراکز علمی، تحقیقی و مطالعاتی در کنار همراهی رسانه‌های جمعی می‌تواند به کاهش آسیب‌ها در این حوزه منجر شود.

دانایی با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ خودآگاهی در روستاهای سمنان، تأکید کرد: جمعیت ۱۲ هزارنفری روستاهای بخش مرکزی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در آن بخش موجود است، می‌تواند در راستای آگاهی بخشی و افزایش دانش عمومی مداوم جامعه کمک شایانی کند.

وی افزود: معضل اعتیاد در جامعه متأسفانه تأثیرات چشمگیری در وضیعت فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی خواهد داشت و لذا باید با برنامه‌ای مدون در راستای کاهش تأثیرات مخرب آن بر جامعه اقدام کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار