سومین دوره
سومین دوره انتخابات شرکت خدماتی ناحيه صنعتی دانسفهان با انتخاب اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، سومین دوره انتخابات شرکت خدماتی ناحیه صنعتی دانسفهان با انتخاب اعضای هیأت‌مدیره برگزار شد.

شهریار کشاورز در حاشیه این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: خوشبختانه واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب جهت ارتقا و نگهداری شهرک‌های صنعتی به ویژه در بحث مبلمان شهری و زیرساخت‌ها پیش از پیش فعال‌تر عمل کند.

وی گفت: شرکت صنعتگران در انتخاب اعضای هیأت‌مدیره ناحیه صنعتی دانسفهان جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری بخش دولت است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی دانسفهان گفت: از زمان انتقال ناحیه صنعتی دانسفهان از جهاد کشاورزی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه برای اجرای پروژه‌هایی شامل زیرسازی و آسفالت بلوار و خیابان‌ها، ساختمان و ماشین آتش‌نشانی، شبکه گاز، شبکه روشنایی، منبع هوایی و غیره انجام شده است.

گفتنی است، این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در ناحیه صنعتی دانسفهان برگزار شد، پس از معرفی 9 نفر از کاندیدهای عضویت در هیأت‌مدیره پس از برگزاری انتخابات پنج نفر که بالاترین رأی را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره شرکت خدماتی ناحیه صنعتی دانسفهان به مدت دو سال انتخاب شدند.

هم اکنون در این ناحیه صنعتی 67 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد 54 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 549 میلیارد ریال و اشتغال بیش از یک هزار و 100 نفر هم به بهره‌برداری رسیده است.

در راستای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهرک‌های و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، تاکنون اداره 6 شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی متشکل از صاحبان صنایع همان شهرک صنعتی واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار