کمک 350 میلیون تومانی به خانواده زندانیان
در این جلسات که به گلریزان مشهور بوده و برآمده از یک فرهنگ پهلوانی و اجرا شده در زورخانه ها ایران قدیم است، افراد هر چه در توان دارند برای کمک به نیازمندان ارائه می کنند.
کد خبر: ۵۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 30 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: هر ساله در ماه مبارک رمضان، مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی بر اساس یک سنت حسنه، در جلساتی شرکت می کنند که در حقیقت نمایش مهر و محبت است.
در این جلسات که به گلریزان مشهور بوده و برآمده از یک فرهنگ پهلوانی و اجرا شده در زورخانه ها ایران قدیم است، افراد هر چه در توان دارند برای کمک به نیازمندان ارائه می کنند.
بخش مهمی از کمک ها  به خانواده زندانیان غیر عمد ارائه می شود و این سنت در سال های اخیر  رونق گرفته است.
مراسم گلریزان در حمایت از خانواده های زندانیان در شهرستان ساوجبلاغ در 3 شب پیاپی برگزار شد و بسیاری از مردم در حد توان خود کمک هایی را برای آزادی زندانیان غیر عمد پرداخت کردند.
در این ارتباط فرماندارساوجبلاغ از کمک 350 میلیون تومانی خیرین این شهرستان به انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان خبر داد.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: به میمنت ماه رمضان امسال توفیق داشتیم تا در سه شب متوالی و در بخش‌های شهرستان جشن کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان را برگزار کنیم.
وی افزود: در سال گذشته نیز همچنین جشنی برگزار شد و عایدات آن به هزینه خود زندانیان رسید ولی مبلغ جمع‌آوری شده امسال برای خانواده‌های نیازمند هزینه خواهد شد.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: خیرین در بخش مرکزی 140 میلیون تومان، در بخش چهارباغ 120 میلیون تومان و در بخش چندار 90 میلیون تومان به این امر خیر کمک کردند.
وی درباره این انجمن افزود: با تلاش‌های دستگاه قضایی شهرستان این انجمن به ثبت رسیده و دارای افراد حقیقی و حقوقی مشخصی می‌باشد که رسما" کار خود را آغاز کرده است.
پالیزگیر گفت: این انجمن علاوه بر حمایت مادی از خانواده‌های نیازمند زندانیان، در توانمندسازی، اشتغال و موضوعات مربوط به مشاوره خانواده‌ها فعالیت خواهد کرد.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: در شهرستان ساوجبلاغ حدود 600 زندانی داریم که به کمک انجمن حمایت شناسایی شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا با همکاری دستگاه‌های متولی و ذی‌ربط شهرستان بتوانیم خانواده‌های نیازمند را به خوبی زیرپوشش قرار دهیم.
وی تأکید کرد: این انجمن در طول سال فعال خواهد بود و خیران می‌توانند با مراجعه به این انجمن و با کمک‌های مالی خود، در این کار خیر و خداپسندانه سهیم و شریک شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار