رييس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري يکي از سارقان حرفه اي و کشف 15 فقره سرقت داخل خودرو خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 30 June 2015
رييس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري يکي از سارقان حرفه اي و کشف 15 فقره سرقت داخل خودرو خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی انتظامی استان همدان، سرهنگ رضا زارعي با بيان اين مطلب گفت: در پي افزايش وقوع سرقت اموال و لوازم داخل خودرو در سطح شهر همدان در سال جاري با شيوه و شگردي خاص، پيگيري موضوع بصورت جدي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان عمليات ويژه و اداره مبارزه با سرقت اين پليس، با همكاري اداره تشخيص هويت با بررسي دقيق محل هاي سرقت اقدامات علمي خود را آغاز کردند كه در نتيجه با برداشت اثر انگشت بجاي مانده از سارق در داخل خودرو يكي از مالباختگان و با بررسي فني آن از طريق سيستم مربوطه با اثر انگشت، فردي که داراي چندين فقره سابقه كيفري از جمله سرقت بود، شناسايي شد.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگي با مقام قضايي منزل نامبرده مورد بازرسي قرار گرفت و متهم در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازرسي صورت گرفته اموال زيادي از قبيل لوازم داخل خودرو، گوشي موبايل ، مدارك شناسايي افراد و خودرو و ... كشف شد.

سرهنگ زارعي تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 15 فقره سرقت داخل خودرو به ارزش تقريبي 37 ميليون و 500 هزار ريال معترف شد كه با راهنمايي نامبرده كليه محل هاي سرقت و مالباختگان شناسايي و تحقيقات جهت كشف سرقت هاي احتمالي ديگر همچنان ادامه دارد.

توصیه های پلیسی:

هنگام دریافت پول از بانک و حمل اشیای قیمتی با خودرو ممکن است سارقان در کمین شما باشند،لذا پیش و پس از حرکت با خودرو مراقب هرگونه حرکت مشکوک در اطراف خود باشید.

از رها کردن خودرو بدون بستن در آن حتی برای یک لحظه کوتاه نیز خودداری کنید سارقان به دلیل حرفه ای بودن برای سرقت در این لحظات سرعت خوبی دارند.

از قرار دادن خودروها در معابر پرت و تاریک بپرهیزید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار