نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس:
نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان آوج استعدادهای بالایی برای توسعه بخش کشاورزی دارد که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 06 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، روح‌الله بابایی‌صالح در دیدار با هومن حاجی‌ملکی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آوج خواستار توسعه بیشتر بخش کشاورزی و خدمات‌رسانی بهتر به کشاورزان و بهره‌برداران این شهرستان شد.

در این دیدار که سلیمانی فرماندار آوج هم حضور داشت، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آوج اظهار داشت: این شهرستان زمینه مناسبی در بخش کشاورزی دارد و کشاورزان و بهره‌برداران این شهرستان نیازمند حمایت بیشتری هستند.

هومن حاجی‌ملکی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آوج هم ادامه داد: این شهرستان ظرفیت مستعدی در بخش کشاورزی دارد بنابراین باید از این ظرفیت در راستای تولید بیشتر محصولات کشاورزی بهره برد.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات در جهاد کشاورزی و از آنجا که شهرستان آوج جزو مناطق محروم استان محسوب می‌شود ارائه خدمات بهتر به تولیدکنندگان بخش کشاورزی این شهرستان لازم و ضروری است.

سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آوج تصریح کرد: تعامل و همکاری بیشتر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی با جهاد کشاورزی زمینه رشد و توسعه بیشتر این بخش را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار