رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه مشکلات و موانع کشور را در امنیت می‌توان برطرف کرد، گفت: اگر امنیت که بالاترین نعمت الهی است، دچار اختلال شود، یک مشکل جدی دیگر به مشکلات موجود افزوده می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 02 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در جلسه کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین که با موضوع بررسی گزارش حسابرسی سال 95 سازمان‌های میادین و تره بار و خدمات طراحی شهرداری مرکز استان صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: چند روزی است که شاهد حرکت کور برخی عناصر فریب خورده تحت عنوان گرانی و مشکلات اقتصادی در برخی شهرها هستیم.

وی ادامه داد: اقدامات نابخردانه این افراد موجب برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شود که مسؤولان شهری باید تدابیر لازم را بیاندیشند.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در چند ماه گذشته فرمودند هدف کوتاه‌مدت دشمن برهم زدن نظم و امنیت کشور است، باید هوشیار باشیم که با وجود ناامنی برخی کشورهای منطقه، از امنیت خوبی برخوردار هستیم و باید این مهم را حفظ کنیم.

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه مشکلات و موانع کشور را در امنیت می‌توان برطرف کرد، اضافه کرد: اگر امنیت که بالاترین نعمت الهی است، دچار اختلال شود، یک مشکل جدی دیگر به مشکلات موجود افزوده می‌شود.

این مسؤول مطرح کرد: بنابراین از مردم متدین و همشهریان خواهشمندم مراقب اوضاع بوده و برهم‌زنندگان نظم و امنیت را به نهادهای مربوطه معرفی کنند و در صحنه حضور داشته باشند تا بتوانیم به امنیت خود ببالیم.

گفتنی است در جلسه کمیسیون مالی و اقتصادی، گزارش حسابرسی سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی و سازمان خدمات طراحی مشروط اعلام و دلایل مربوطه و موارد اشکال به هر دو سازمان ابلاغ شد.

یادآور می‌شود، در این جلسه مدت دو ماه زمان برای رفع اشکالات اختصاص داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار