تابناک: خط یک مترو که در مصاحبه های مختلف با زمان‌های متعدد برای بهره‌برداری روبرو شد، با رسیدن به ایستگاه دروازه دولت، پشت موانع میراثی و تاریخی گویی زانو زده است.
کد خبر: ۵۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 29 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تا سقائیان نژاد هنوز عنوان "شهردار اصفهان" را به دوش می کشید ، مشکلات میراثی و نبود اعتبار دیل عقب ماندن پروژه مترو از خط بهره برداری عنوان می شد.

شورای سوم هم که گام به گام با شهردار اصفهان حرکت می کرد و کمترین انتقادی به شهرداری دراین رابطه وارد نساخت و حتی در اقدامی منفعلانه به همراهی با بهانه‌های شهرداری برای تعلل در راه اندازی مترو پرداخت.

شورای چهارم با ترکیبی از افراد سیاسی مختلف شهر که عمدتا هم منتقد عملکرد شهردار سابق بودند، مسئله طولانی شدن زمان بهره برداری از خط یک متروی اصفهان را علنی و آن را به عنوان مطالبه نمایندگان مردم از شهردار سابق، مطرح کردند.

خط یک متروی اصفهان که در مصاحبه های مختلف با زمان های متعدد برای بهره برداری روبرو شده است، با رسیدن به ایستگاه دروازه دولت، پشت موانع میراثی و تاریخی گویی زانو زده است و به گفته زادهوش عضو شورای شهر اصفهان، قرار نیست تا سه سال آینده هم به بهره برداری برسد!.

وی که دادن وعده و اعلام زمان برای بهره برداری از پروژه مترو را خیانت به مردم می داند از نامشخص بودن، سرانجام خط یک، خبر می دهد.

زادهوش که بی لیاقتی را دلیل این تعلل ها دانسته مدعی شده که متروی اصفهان یک تراژدی است.

شهردار جدید اصفهان کارهای بر زمین مانده زیادی را در اصفهان دارد که شاید بتوان یکی از مهمترین آنها را پروژه مترو دانست؛ مسئله ای که به نظر می رسد شهردار باید برخلاف رویه سیستم گذشته شهرداری، با آن با شفافیت برخورد کرده و با همان شفافیت نیز مردم را در جریان روند پروژه قرار دهد تا بخشی از دیوار بی اعتمادی بین مردم و مدیریت شهر که به گفته زادهوش در زمان سقائیان نژاد به کیلومترها رسیده بود، کوتاه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار