نایب رئیس شورای شهر قزوین:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هزینه ساخت پارکینگ را می‌توان در بودجه عمرانی شهرداری لحاظ کرد و در این راستا اقدامات لازم را انجام داد.
کد خبر: ۵۴۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز با موضوع بررسی لایحه بهای خدمات توسعه و ارتقای سطح ایمنی شهروندان در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی مردم نباید عوارض جدید از آن‌ها أخذ شود، اظهار داشت: از آنجایی که مردم را به بازسازی بافت فرسوده دعوت می‌کنیم، أخذ چنین عوارضی نقش بازدارنده دارد.

وی افزود: اینکه حساب‌های جداگانه برای أخذ عوارض باز کنیم اما سر جمع آن‌ها از رقم گذشته افزایش نیابد، به نظر بنده تأثیری ندارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: اگر حسابی برای عوارض پذیره ساختمانی از شهروندان قزوینی در راستای ساخت پارکینگ أخذ شود، ممکن است شهرداری قزوین عنوان کند که این حساب سود چندانی ندارد تا پارکینگی ساخته شود.

یوسفی مطرح کرد: هزینه ساخت پارکینگ را می‌توان در بودجه عمرانی شهرداری لحاظ کرد و این راستا اقدامات لازم را انجام داد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه توضیح داد: اگر عوارض پذیره ساختمانی با عنوان کسر پارکینگ و جرایم پارکینگ از مردم أخذ شود باید هزینه آن در جای خود صورت گیرد.

احد چگینی اضافه کرد: در زمین 100 متری می‌توان پارکینگ طبقاتی ساخت و با توجه به اینکه هر ماشین 12.5 متر فضا را اشغال می‌کند، می‌توان تعداد بی‌شماری از خودروها را در چنین مکانی پارک کرد.

وی ادامه داد: اگر عوارض پذیره ساختمانی از مردم أخذ شود، از اول سال آینده قابلیت اجرایی دارد و تا پایان سال جاری اجرا نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار