در شبکه بهداشت درمان شهرستان البرز انجام شد
81 نفر از کارکنان شبکه بهداشت-درمان شهرستان البرز از نظر تیتر آنتی بادی هپاتیتB یعنی میزان ایمنی بدن در برابر این ویروس مورد سنجش قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۴۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 31 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، 81 نفر از کارکنان شبکه بهداشت-درمان شهرستان البرز از نظر تیتر آنتی‌بادی هپاتیتB یعنی میزان ایمنی بدن در برابر این ویروس مورد سنجش قرار گرفتند.

علیرضا مهرعلیان مدیر شبکه بهداشت-درمان شهرستان البرز ضمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های شبکه، تیتر آنتی‌بادی هپاتیتB، این کارکنان را که بیشتر با خون و فرآورده‌های خونی سر و کار دارند، توسط آزمایشگاه مرکزی شهرستان اندازه‌گیری کرد.

وی ادامه داد: طی آن 16 درصد از این کارکنان تیتر زیر 10 واحد داشتند که توصیه شد سه نوبت واکسن هپاتیت B دریافت کنند و 84 درصد افراد، تیتر بالای 10 داشتند که نشان‌دهنده ایمنی بدن آن‌ها علیه این ویروس است.

علی یخچالیان کارشناس مبارزه با بیماری‌های واگیر شبکه هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین یادآور شد: این افراد شامل پزشکان، دندانپزشکان، کارشناسان مامایی، مراقبان سلامت مرد و زن و همچنین پرسنل آزمایشگاه بودند که طی سه روز تمام آن‌ها مورد سنجش قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار