رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر قزوین مطرح کرد
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تصمیم‌گیری درستی برای موضوع برون‌سپاری تفکیک و جمع‌آوری زباله شهر قزوین که در حوزه خدمات شهری جای می‌گیرد، أخذ می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین، سیده منیره قوامی در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری پارلمان محلی که به منظور تصمیم‌گیری برای گزینش انتخاب پیمانکار موضوع مهم جمع و تفکیک زباله کهن شهر قزوین تشکیل شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این جلسه که پس از فسخ قرارداد شرکت پرچمداران آتیه زاگرس با شهرداری برپا شد، لازم بود تا تصمیم‌گیری درستی برای موضوع برون‌سپاری تفکیک و جمع‌آوری زباله شهر قزوین که در حوزه خدمات شهری جای می‌گیرد، أخذ شود.

وی یکی از مهم‌ترین نتایج این جلسه را که بعد از این در صحن شورا برای تصویب نهایی مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد، برپایی مزایده با شرایط ترک تشریفات و در پایان انتخاب پیمانکار مناسب برای تحقق مسؤولیت‌های محوله عنوان کرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: ضمن اینکه در این جلسه به سرفصل‌های مهمی همچون فراهم کردن زیرساخت‌ها برای تحقق تفکیک زباله از مبدأ، نظارت بر فعالیت پیمانکار، کاهش سامانه مخازن و دیگر موارد مربوطه تأکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار