وعده نماینده مردم قزوین در مجلس
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم اعتبارات استان قزوین افزایش یابد، گفت: ناامید کردن مردم، تهمت‌زنی و دروغ‌پراکنی در جامعه امری ناپسند بوده و اتحاد و انسجام باید در کشور حفظ شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیده‌حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری بخش بشاریات شهرستان آبیک در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی با اشاره به ضرورت استقرار ادارات در بخش بشاریات اظهار داشت: استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان بر حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان استانداری در جلسات شورای اداری بخش‌های مختلف استان تأکید کرده‌ و نمایندگان مجلس هم بر این امر تأکید دارند تا خلأ نبود ادارات رفع شود.

وی افزود: اعتقاد داریم ادارات باید در بخش‌ها مستقر شوند اما فرآیند تحقق این امر زمان بر بوده و حضور مدیران کل و معاونان استانداری در بخش‌ها راهکار کوتاه‌مدت برای نبود ادارات در بخش‌ها است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به حضور خود در کمیسیون تلفیق بودجه اشاره و ادامه داد: اعتقاد داریم پیش از ایجاد تغییرات باید راهکار مناسب اندیشیده شود تا بر وضعیت معیشتی مردم تأثیرگذار نباشد.

زرآبادی با بیان اینکه در تلاش هستیم اعتبارات استان قزوین افزایش یابد، خاطرنشان کرد: ناامید کردن مردم، تهمت‌زنی و دروغ‌پراکنی در جامعه امری ناپسند بوده و اتحاد و انسجام باید در کشور حفظ شود.

این مسؤول تصریح کرد: راه حل مشکلات ایجاد ناامیدی در جامعه نیست و مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید برای رفع مشکلات تلاش کرد و مردم را به آرامش فرا بخوانیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: با حسن نیت و توانمندی که در مسؤولان شهرستان آبیک سراغ دارم، امیدوارم در اقدامات و گام‌های مؤثری در رفع مشکلات مردم برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار