سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: تجلیل از ورزشکاران قهرمان موجب تقويت روحيه آنان و گسترش فرهنگ قدرشناسی در سطح جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 30 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور و قهرمان استان قزوین در سال 95 که با حضور زاهدی، استاندار قزوین، صفری شهردار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس، داودی رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم از 68 نفر از «ورزشکاران قهرمان فراملی در سال 95» تقدیر شد که 20 نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دادند و این مهم نوید آینده‌ای روشن در حوزه ورزش،خانواده و جامعه سالم است.

وی با بیان این مطلب که مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان مدال‌آور نشانگر قدرشناسی مجموعه مدیریت شهری از تلاش‌های جوانان ورزشکار شهر قزوین است، اضافه کرد: حمایت و تقدیر از قهرمان ورزشی نقش بسزایی در ترغیب نسل جوان به ورزش دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: توسعه ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی که جزو وظایف سازمان‌های فرهنگی ورزشی شهرداری است در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی نقش مؤثری دارد.

درافشانی افزود: برای نخستین بار مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان مدال‌آور از شبکه استانی قزوین به طور زنده پخش شد که امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی شاهد افزایش انگیزه بیش از پیش ورزشکاران و کسب عناوین قهرمانی توسط آنان در عرصه‌های بین‌المللی در سال‌های آتی باشیم.

این مسؤول در پایان از تلاش‌های عی صفری شهردار قزوین، داودی رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر قزوین جهت برگزاری با شکوه تر مراسم «تجلیل از ورزشکاران قهرمان مدال‌آور در سال 95» تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار