مدیرکل اوقاف قزوین:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به فرهنگ ترویج وقف در جامعه گفت: آشنايی واقفين و خيران با نيازهای روز جامعه می‌تواند وقف را بهينه‌تر کند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 30 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در نشستی که با حضور کارشناسان و معاونان صدا و سیمای مرکز قزوین و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد، با اشاره به فرهنگ وقف اظهار داشت: به جای برنامه‌سازی در حوزه گفت‌وگو و عملکرد باید به سمت ترویج و مصادقی روی آوریم که در جامعه تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: باید به سمت ترویج فرهنگ وقف گام برداریم و از سوءاستفاده از موقوفاتی که موجب عدم رونق وقف در جامعه می‌شود، جلوگیری کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به فرهنگ ترویج وقف در جامعه گفت: آشنایی واقفین و خیران با نیازهای روز جامعه می‌تواند وقف را بهینه‌تر کند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این نشست با اشاره به فرهنگ ترویج وقف در جامعه ادامه داد: امروز با نیاز روز جامعه و تکنولوژی روز دنیا می‌طلبد وقف هنری خود را در ساخت فیلم، نماهنگ و تله‌فیلم ساخته شود چراکه نیازهای جامعه امروز عوض شده است و موارد فاخری باید به منصه ظهور برسد.

ابوالفضل معصومی‌فر یادآور شد: در صورت وجود منابع این امکان وجود دارد که هر روز برنامه وقفی در مرکز صدا و سیمای مرکز قزوین داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار