مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران:
مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران با بیان اینکه در بورس کالا بحث توسعه صادرات برنامه اصلی است، گفت: بورس تضمین کننده معاملات بین دو طرف از طریق ضمانت نامه بانکی یا نگهداری وجه است.
کد خبر: ۵۴۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 27 December 2017

جواد فلاح دیروز( سه شنبه 5دی) ماه در نشست توسعه صادرات در سایت تجاری شلمچه اظهار کرد: ۸۰ شرکت کارگزاری در بورس کشور وجود دارد که وظیفه پذیرش را بر عهده دارند.

وی افزود: به نفع افراد است که از کانال شرکت های کارگزاری منطقه آزاد اروند ثبت سفارش کنند هر چند نمی‌توانیم الزامی در این خصوص داشته باشیم.

مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران تصریح کرد: بورس تضمین کننده معاملات بین طرفین از طریق ضمانت نامه بانکی یا نگهداری وجه است.

در ادامه این نشست محمود ترک زاده معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: یک صادرات خوب باید مستمر و بادوام باشد، این کار در ابتدا شاید سخت باشد اما مطمئنا مسیر صادرات موفق را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: قرار است محدوده شلمچه ۷۰۰ هکتار باشد، گمرک موافقت های خود را با این موضوع انجام داده است تا شرکت هایی که در ضلع شمالی این منطقه قرار گرفته‌اند زیر نظر گمرک کار کنند.

ترک زاده بیان کرد: گمرک کشور کمک می‌کند این مسیر درست و خوب انجام شود و بورس نیز مسیر بهتری برای صادرات ما فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم بین سازمان منطقه آزاد اروند و سازمان بورس قدم مثبتی است و تجار باید کمک کنند این مسیر سریع تر اتفاق بیفتد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: صادرات ، بورس کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار