مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين خبر داد
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: در طول 9 ماهه گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بيش از 120 ميليارد ريال برای احداث پروژه‌های عمرانی و زيرساخت‌های در حال احداث، سرمايه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۵۴۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 27 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور در بازدید از پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری بلوار شهرک صنعتی جدید قزوین (کوهین) اظهار داشت: بیش از 20 پروژه عمرانی شامل شبکه گاز توسعه و الحاق شهرک صنعتی لیا (پارک صنعتی لیا)، آماده‌سازی و احداث بلوار و خیابان‌های شهرک صنعتی قزوین (کوهین)، ساختمان اداری شرکت، تجهیز چاه سوم شهرک کاسپین، شبکه روشنایی پارک لیا، احداث ساختمان طب کار شهرک صنعتی لیا، احداث نمایشگاه دائمی، تأمین 20 لیتر آب در ثانیه و پروژه‌های دیگر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی در سال گذشته گفت: 230 میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و رفع موانع تولید در سال گذشته اجرا و سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: اجرای زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از رسالت این شرکت است و براساس نیاز و برنامه‌های عملیاتی مصوب شهرک‌ها و نواحی صنعتی، پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

خانپور یادآور شد: بیش از 65 درصد درآمد شرکت صرف امور زیربنایی شهرک‌ها و رفع موانع سرمایه‌گذاری و تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌شود.

گفتنی است، در استان قزوین 15 شهرک، ناحیه صنعتی دولتی و چهار شهرک صنعتی خصوصی فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار