رییس بیمارستان امام خمینی دهدشت؛
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 26 December 2017

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، کوروش داوری در حاشیه آیین نصب و راه اندازی دستگاه چشم پزشکی " فیکو" در بیمارستان امام خمینی شهر دهدشت اظهار داشت: چندین سال است که مردم کهگیلویه برای انجام عمل چشم در شهرستان‌های همجوار سرگردان و با مشکلات زیادی مواجه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: در دو سال اخیر به کمک نماینده کهگیلویه بزرگ و رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم برای خرید و راه اندازی دستگاه چشم پزشکی در شهرستان انجام شد. 

وی با بیان اینکه پس از تلاش های زیاد دستگاه چشم پزشکی " فیکو" با هزینه 400 میلیون تومانی به همراه برخی دستگاه‌های جانبی خریداری شد، گفت: امروز توسط کارشناسان نصب و راه انداز می‌شود. داوری به راه‌اندازی بخش چشم در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: تعداد چشم پزشکان شهرستان به سه نفر افزایش می‌یابد که یک نفر بومی و دو نفر غیر بومی هستند. 

وی گفت: با راه اندازی بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت نزدیک به 350 هزار نفر در چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده زیرپوشش خدمات چشم پزشکی قرار می‌گیرند. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تا کنون فقط معاینه‌های سرپایی چشم پزشکی را در کلینیک‌ها انجام می‌دادیم، افزود: از هفته آینده پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه فیکو، انواع عمل چشم از عمل‌های ریز تا پیشرفته در بیمارستان امام خمینی دهدشت انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت: کل هزینه خرید این دستگاه توسط وزارت بهداشت و درمان پرداخت شده است. طاها خادمی با بیان اینکه این دستگاه از نوع پیشرفته و به روز است افزود: با توجه به اینکه شکاف‌های ایجاد شده توسط این دستگاه بسیار ریز هستند چشم نیاز به بخیه ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
این هم دستگاه کی باش کارکنه
کارشناس معاون درمان دانشگاه
|
United States
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
دستگاه فیکو فوق یک سال است که در انبار بیمارستان دهدشت می باشد و توسط دانشگاه در بهمن 95 خریداری شده است .دکتر داوری باید توضیح دهد چرا در یک سال گذشته راه اندازی نشده است ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار