رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کارشناسان متخصص و ماهر بخش کشاورزی با تلاش و انگیزه بالا در راستای رشد و توسعه بخش کشاورزی حرکت می کنند.
کد خبر: ۵۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 26 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز سه شنبه در دیدار معصومه مرادیان مدیر کل بانوان و خانواده استانداری، مدیر کل کتابخانه های عمومی و جمعی از بانوان فعال استان قزوین با وی اظهار کرد: انتظار داریم با تعامل، همفکری و همدلی همگان در راستای حل مشکلات بهره برداران و ارتقای جایگاه بخش کشاورزی گامهای موثری برداریم.

وی با تشکر از حُسن اعتماد وزیر جهاد کشاورزی و استاندار قزوین در انتصاب وی افزود: این انتخاب مسئولیت سنگینی را به‌عنوان سکان‌دار مدیریت میدانی برای من ایجاد کرده است که امیدوارم باموفقیت به سرانجام برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: باید مسئولیت ها را بر اساس شایسته سالاری به جوانان و زنان و افراد توانمند سپرد تا آنان نیز سهمی در توسعه و اعتلای کشور داشته باشند.

خمسه با قدردانی از وزیر جهاد کشاورزی و استاندار قزوین در سپردن مسئولیت جهاد کشاورزی به یک زن خاطر نشان کرد: همراهی و همراهی مسولین نقش بسزایی در موفقیت مدیران خواهد داشت بنابراین انتظار کمک و حمایت از همه مسئولین برای رشد و توسعه بخش کشاورزی را داریم.

در ابتدای این دیدار مدیرکل بانوان استانداری و جمعی از بانوان فعال استان ضمن تبریک این انتصاب خواستار همگرایی و مشارکت زنان در عرصه های مختلف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار