بوشهر- جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر نیاز به بازخوانی اندیشه امام (ره) گفت: متاسفانه برخی می گویند امام مخالف مرگ بر آمریکا بود که این امر صحت ندارد.
کد خبر: ۵۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 28 June 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ حمید خرمدل روز یکشنبه درنشست با سرمربیان حلقه های صالحین استان بوشهر افزود:دشمن در حال تحریف گفتمان امام (ره) است این درحالی است که گفتمان حضرت امام(ره) متد امروز بوده و برگرفته از آیات و روایات است و به همین دلیل دشمنان دراین کار نیز موفق نخواهند بود.

وی یادآورشد:دشمن بعد از اینکه نتوانست از نفوذ و گسترش گفتمان امام راحل جلوگیری کند مسیر تحریف و بدعت مکتب امام را پیش گرفته است.

خرمدل بااشاره به اینکه استان بوشهر درعملکرد حلقه های صالحین بعد ازخوزستان رتبه دوم دارد، اظهارکرد:آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر به عنوان سرگروه بسیج هنرمندان در کشور رتبه نخست کشوری کسب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رهبری، مردم و آرمان ها و اندیشه های امام سه رکن انقلاب هستند، ادامه داد:اگرانقلاب حماسه ای سرمایه ای شد و توانست سرزمین های جهان را درنوردد به برکت امام خمینی بود و این مسیر، مسیرهای زیادی در طول تاریخ عوض خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهراضافه کرد: صدای شکست پایه های ظلم و ستم استکبار جهانی و آمریکا به صدا درآمده است و در آینده نزدیک به گوش همگان خواهد رسید.

خرمدل اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانانش جرات تهدید و جنگ سخت در مقابل نظام و انقلاب اسلامی ندارند و در حال حاضر موضع آنها انفعالی است به صورتی که حتی فکر و خیال چپ نگاه کردن به نظام و انقلاب اسلامی ایران در سر پرورش نخواهند داد.

وی به نقش و جایگاه بالا و والای ولایت در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه بدون ولایت هیچ عبادتی عبادت نیست، گفت: اگر ولایت و امام نباشد انقلاب و نظام بیمه نخواهند بود و جامعه به لجن و لنجزار کشیده می شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرافزود:اگر انحراف در اصول پیدا شود کار ما به ناکجاآباد منتهی خواهد شد.

وی یادآورشد: ماهیت دشمنی دشمنان ماهیت حق و باطل است و هیچگاه حق و باطل در کنار هم نمی توانند قرار بگیرند.

خرمدل تاکید کرد: خود را با یک لبخند دشمن را نباید فریب دهیم و از ارزش ها و خواسته های امام و مقام معظم رهبری که بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمنان است فاصله بگیریم.

وی گفت:دشمن با شعارها و حرکت های غلط سعی در القا این مساله دارد که در کشور حاکمیت دوگانه وجود دارد و در این مسیر از شعارهای ارزشی، اما تند و متحجرانه به صحنه می آید که باید ما نباید فریفته شویم و باور کنیم در جنگ تمام عیار با دشمنان در هر عرصه ای هستیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یادآورشد: اقتصاد مقاومتی دوای مقابله با جنگ نیمه سخت دشمنان بوده همانطور که دوای مقابله با جنگ نرم دشمنان بصیرت، آگاهی و داشتن آرمان ها و ارزش های امام و رهبری است.

وی اضافه کرد: دوری از اصول انقلاب و نظام و فاصله گرفتن از اندیشه های امام و رهبری می تواند دشمنان را به خواسته های خود نزدیک تر کند.

خرمدل با تاکید بر اینکه اندیشه های امام و رهبری یک ذره هم اختلاف ندارند، تصریح کرد: اما دشمنان سعی دارند طوری جلوه دهند که اختلاف وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار