عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به آرامستان نوبلی گفت: باید طرحی برای یکسان‌سازی این آرامستان اجرا شود تا قبرها در مسیر یکنواخت باشد که اکنون برخی از آن‌ها در کف و برخی دیگر 10 سانت بالا و پایین است.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 24 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منیره‌سادات قافله‌باشی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به آرامستان نوبلی اظهار داشت: باید طرحی برای یکسان‌سازی این آرامستان اجرا شود تا قبرها در مسیر یکنواخت باشد که اکنون برخی از آن‌ها در کف و برخی دیگر 10 سانت بالا و پایین است.

وی اضافه کرد: سازمان آرامستان شهرداری قزوین تا چه زمانی می‌خواهد اجرای یکسان‌سازی آرامستان نوبلی را به تأخیر بیاندازد و یا طرحی در این راستا دارد که عملیاتی کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: شهروندان قزوینی که تقاضای یکسان‌سازی آرامستان نوبلی را دارند، مسؤولان شهر با شهرداری به آن‌ها می‌گویند که اجرا می‌شود اما از این طرح چند سالی است که می‌گذرد و تاکنون عملیاتی نشده است.

قافله‌باشی به آرامستان بهشت صدر اشاره کرد و گفت: پیشروی این آرامستان تا کجاست و تا چه حد می‌خواهد ادامه پیدا کند.

این عضو شورا ادامه داد: پیشروی آرامستان نوبلی باید بدون تخریب باغستان سنتی باشد زیرا این باغستان از اهمیت ویژه‌ای برای شهر قزوین برخوردار است.

احد چگینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه با اشاره به آرامستان بهشت فاطمه(س) تصریح کرد: باید مشخص شود این آرامستان تا چند سال آینده گنجایش دفن متوفی را دارد و همچنین مکان جدیدی برای تدفین افراد مشخص شود.

وی به آرامستان باراجین اشاره کرد و گفت: در این آرامستان افراد بسیاری دفن می‌شوند که باید برای ساماندهی آن، اقدامات لازم توسط سازمان آرامستان شهرداری قزوین صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: با توجه به اجرای فاز دوم بوستان باراجین باید اقدامات لازم در ساماندهی مسیر اجرای این طرح انجام شود تا در آینده با مشکلی روبه‌رو نشویم.

چگینی بیان کرد: در آرامستان‌های ناصرآباد، چوبیندر، باقرآباد با مشکلاتی مواجه هستیم که باید تمام آن‌ها برطرف شود و مسؤولان مربوطه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه به آرامستان نوبلی اشاره کرد و گفت: این آرامستان کمبود پارکینگ دارد که باید اقدامات لازم در راستای آن صورت گیرد.

 زهرا یوسفی با اشاره به اینکه زمین خالی در کنار آرامستان یاد شده وجود دارد، توضیح داد: شهروندان قزوینی با ساماندهی این زمین می‌توانند از آن به عنوان پارکینگ استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار