عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شورای اسلامی شهر در اسرع وقت باید مشاور حقوقی داشته باشد، اگر قرار باشد مشاور حقوقی شهرداری هرچه بگوید و ما اطاعت کنیم، دیگر ما اعضای شورای شهر نیستیم و شورای شهرداری هستیم.
کد خبر: ۵۴۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 20 December 2017
مهدی عبدالرزاقی در جریان بررسی لایحه مربوط به فرودگاه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک  در قزوین اظهار داشت: اعضای شورا و اهالی رسانه باید مشاهده کنند که ما چه ویرانه‌ای را تحویل گرفته‌ایم و این وضعیت معاملات و قراردادها، وضعیت پل‌ها و گره ترافیکی شهر است.

وی با بیان اینکه در جریان فرودگاه قزوین، قرارداد ترکمنچای بسته و از هول حلیم به داخل دیگ افتاده‌ایم، ادامه داد: مطرح شد که بیش از 20 میلیارد تومان پول طلب داریم و زنده می‌شود، آن پول زنده نشده و حالا سه میلیارد تومان هم از دست داده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری بیش از سه میلیارد تومان برای فرودگاه طی سال 93 هزینه کرده و اگر این مبلغ را به روز محاسبه کنیم، به پنج میلیارد تومان می‌رسد، قطع به یقین هزینه‌های کارکنان این مجموعه نزدیک به 170 هکتاری هم باید محاسبه شود.

عبدالرزاقی گفت: باید پیگیری کنیم که سه تا چهار میلیاردی که هزینه کرده‌ایم، به شهرداری برگردد.

این عضو شورا با اشاره به ترافیک شهری اضافه کرد: صبح‌ها از پل مقابل سرتک که به میدان سیدحسن نصراله می‌رویم، بیش از 20 تا 30 دقیقه باید در ترافیک بمانیم و این وضعیت شهری است که ما تحویل گرفته‌یم و حدود 600 میلیارد تومان بدهی وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با ابراز تأسف تصریح کرد: نمی دانم در گذشته چه اتفاقی رخ داده که امروز به قول حق‌شناس از اعضای شورای شهر، نشسته و میگوییم دو تا سه میلیاردی هزینه شده و بعید است دوباره به دست آوریم و در این زمینه نمی‌شود اقدامی انجام داد.

عبدالرزاقی با اشاره به حوزه های دیگر اذعان کرد: در حوزه‌های دیگر هم همین اتفاق رخ داده، ساختمانی را به اسم ساختمان شهرداری ساخته شده و برای تغییر نمای آن در مقطعی، میلیاردها تومان هزینه به شهرداری تحمیل شده است، که این هزینه‌های گزاف فقط به دلیل اختلاف سلیقه برخی افراد بوده که نمای این ساختمان معماری ایرانی_اسلامی است یا خیر؟

وی با اشاره به پل نادری عنوان کرد: این پل برای شهر قزوین چه کاربردی دارد به جز اینکه شهروندان را زودتر به گره ترافیکی می‌رساند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: بیش از 200 میلیارد تومان برای پل امام رضا(ع) هزینه شده، اما چه اتفاقی را در شهر رقم زده، پلی که نزدیک تنها سه متر برای مردم قزوین حق خیابان اضافه کرده است.

عبدالرزاقی یادآور شد: شورای اسلامی شهر در اسرع وقت باید مشاور حقوقی داشته باشد، اگر قرار باشد مشاور حقوقی شهرداری هرچه بگوید و ما اطاعت کنیم، دیگر ما اعضای شورای شهر نیستیم و شورای شهرداری هستیم.

این عضو شورا ادامه داد: ما نمایندگان مردم قزوین در شورای اسلامی شهر هستیم، آزاد بوده و می‌توانیم در هر حوزه مربوط به مدیریت شهری اظهار نظر کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین توضیح داد: بنده می‌توانم در حوزه ترافیک، شهرسازی، مبلمان شهری، عمرانی، فضای سبز و تمام بخش‌ها اظهار نظر داشته باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار