مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با نگهداری جاده‌های استان، گفت: بودجه‌های نگهداری ماشین‌آلات و جاده‌ها باید در استان تامین شود، در این ارتباط با مشکلاتی مواجه هستیم که در این ارتباط نیاز به حمایت استانداری مازندران داریم.
کد خبر: ۵۴۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 19 December 2017
به گزارش تابناک : احمدآفرین محمدزاده در جمع خبرنگاران به مناسب هفته حمل و نقل و راهداری، با اعلام اینکه 227 پل عابر پیاده در سطح محورهای مازندران نصب شده است، اظهار کرد: مکانیزه کردن این پل‌ها هزینه‌بر است ولی هرگونه شرایط به لحاظ ایمنی برای استفاده از پل‌ها فراهم شود استفاده می‌کنیم.

وی در ارتباط با پاک‌سازی محورهای استان، افزود: پاک‌سازی محورها در حال انجام است، بعد از حضور مسافران شاهد ریزش نخاله‌های ساختمانی در سطح محورهای مازندران هستیم و با فرهنگ‌سازی باید نسبت به جلوگیری از ریزش زباله و نخاله در سطح استان اقدام کرد ولی بضاعت ما اجازه نمی‌دهد که 10 هزار و 400 کیلومتر از جاده را پاک‌سازی کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با نگهداری جاده‌های استان، بیان کرد: بودجه‌های نگهداری ماشین‌آلات و جاده‌ها باید در استان تامین شود، در این ارتباط با مشکلاتی مواجه هستیم که در این ارتباط نیاز به حمایت استانداری مازندران داریم.

محمدزاده با اعلام اینکه در ایام زمستان 33 اکیپ راهداری در سطح محورهای استان مشغول خدمات‌رسانی هستند، گفت: در 10 هزار و 400 کیلومتر از محورهای استان، 700 کیلومتر گردنه برف‌گیر داریم که 200 کیلومتر در روستاها و مابقی در سطح محورهای اصلی استان است و همچنین بیش از 3 هزار و 700 کیلومتر از محورهای استان برف‌گیر است.

وی از نصب 60 دوربین پلاک‎خوان در سطح محورهای استان خبر داد و افزود: نصب 45 دوربین نظارت تصاویری از دیگر خدمات این سازمان در سطح راه‌های استان است که این دوربین‌ها برای خدمات‌رسانی در مواقع بحران به کمک هلال احمر و پلیس راه می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با میانگین عمر وسائل نقلیه حمل و نقل عمومی، گفت: عمر وسائل نقلیه عمومی 10 سال است ولی در حوزه باربری مشکلاتی داریم و عمر برخی از وسائط نقلیه سنگین به بالاتر از 20 سال هم می‌رسد.





منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار