معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوين:
معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوين گفت: عمليات اجرايی احداث عرشه پل بر روی کانال آبرسانی بلوار معلم به منظور تکميل بلوار شهيد چگينی به پايان رسيد.
کد خبر: ۵۴۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین، سید محمد علمی اظهار داشت: در راستای تکمیل رینگ شرقی شهر و به منظور تسهیل در عبور و مرور و دسترسی آسان و سریع شهروندان به بلوار سعادت و ملاصدرا عملیات اجرایی احداث پل بر روی کانال آبرسانی بلوار معلم در برنامه کاری معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم، جانمایی و انتخاب بهترین گزینه  ترافیکی برای احداث پل بر روی کانال آب بلوار معلم صورت گرفت که پس از طراحی و هماهنگی های لازم با پلیس راهور و شرکت آب منطقه‌ای عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین در ادامه به مشخصات فنی پل اشاره و تصریح کرد: این پل با عرشه فولادی به طول 25 متر و به دهانه 12 متر به منظور تعریض مسیر موجود و با هدف دسترسی شمال به جنوب بلوار شهید چگینی احداث شد.

علمی یادآور شد: مدت اجرای این پروژه 40 روز بود که در مدت زمان تعیین شده به مرحله بهره‌برداری رسید و در این عملیات 96 متر مکعب پی‌کنی، 21 هزار و 350 کیلوگرم آرماتوربندی و 100 متر مکعب بتن‌ریزی صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد: پیمانکار و مجری این پروژه شرکت ملی ساختمان و نظارت عالیه را کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی بر عهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار