رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین باید فعالیت‌های حمل و نقل اینترنتی را با هدف برقراری نظم در شهر و امنیت مسافران مدیریت کند.
کد خبر: ۵۴۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حکمت‌اله داودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت خودروهای شخصی اینترنتی اظهار داشت: این موضوع خلاف قانون بوده و باید از فعالیت‌های آن‌ها در سطح شهر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین باید فعالیت‌های حمل و نقل اینترنتی را با هدف برقراری نظم در شهر و امنیت مسافران مدیریت کند، افزود: همچنین این نهاد از شرکت‌هایی که با خودروهای شخصی کار جابه‌جایی را انجام می‌دهد، خودداری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: شهرداری با اعمال قانون در فعالیت‌های خودروهای شخصی اینترنتی باید جلوی فعالیت‌های آن‌ها شود زیرا فقط مجموعه مدیریت شهری متولی جابه‌جایی مسافران است.

داودی با اشاره به فعالیت خودرهای شخصی اینترنتی خاطرنشان کرد: تاکسی‌های اینترنتی با پلاک‌های نارنجی و زرد و آژانس‌ها در ابتدا مجاز به جابه‌جایی اینترنتی مسافران است.

این مسؤول با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت خودروهای شخصی اینترنتی از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: مسؤولان مربوطه برای ایجاد امنیت کسب درآمد برای رانندگان تاکسی و آژانس‌ها، باید انجام این کار را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین کرد: باید لایحه حمل و نقل جابه‌جایی اینترنتی مسافران به مدت6 ماه به صورت آزمایشی با مسؤولیت و نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اجرا شود تا اگر نارسایی و مشکلاتی وجود دارد اقدامات لازم در رفع آن‌ها صورت گیرد.

داودی در خصوص بیمه خوداشتغالی مطالبی را بیان کرد و خواستار شفاف‌سازی این بیمه به مردم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار