برای شرکت در دوره توانمندسازی صورت گرفت
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: ۳۵ نفر از خواهران سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین بسیج این ناحیه برای شرکت در دوره توانمند سازی سرگروه های حلقات صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۵۴۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 18 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در حاشیه اعزام سرگروه های صالحین شهرستان قزوین به مشهد مقدس اظهار داشت: 35 نفر از خواهران سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین بسیج این ناحیه برای شرکت در دوره توانمند سازی سرگروه های حلقات صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره به استعداد یک اتوبوس برای شرکت در دوره 5 روزه توانمند سازی سرگروه ها راهی مشهد مقدس شدند و سرگروه های برادران این ناحیه نیز در ۲۹ آذرماه سال جاری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

صادق پور بیان کرد: سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و اقبال شرقی از محل ناحیه امام سجاد(ع) به این اردو اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با اشاره به اهداف این دوره عنوان کرد: در این دوره آموزشی و زیارتی با توجه به سرفصل ابلاغی و تقویت مربیان و سرگروه های صالحین جهت کیفی سازی حلقه ها و رفع مشکلات مربیان و سرگروه های صالحین در راستای برنامه های تعلیم و تربیت برگزار شده است.

وی بیان کرد: همچنین منظور از برگزاری دوره این است که سرگروه ها و مربیان با توانمندی بالا بتوانند متربیان را در راستای جنگ نرم دشمن ایمن سازی کرده و بتوانند جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم سربازانی لایق و مدافع تربیت نمایند.

وی در خاتمه گفت: بیش از ۳۴۰ حلقه شجره طیبه صالحین در شهرستان قزوین فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار