در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت
کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان قزوین گفت: بازرسان این مرکز طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 24 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان انجام داده‌اند که در نهایت، تعداد 301 مرکز پلمب شد.
کد خبر: ۵۳۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 16 December 2017
شیرین نادری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: برای اجرای قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قزوین، طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 24 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان قزوین، انجام داده‌اند که در نهایت، تعداد 301 مرکز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه، تعداد 21 هزار و 218 بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی همانند رستوران، نانوایی، اغذیه‌فروشی و خواربارفروشی و دو هزار و 933 بازدید از اماکن عمومی همانند استخرهای شنا و آرایشگاه‌ها انجام شده است، گفت: در این بازدیدها، میزان انطباق شرایط بهداشتی و محل بازرسی با قوانین، مقررات و الزامات بهداشتی بررسی شد.

کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان قزوین با اذعان به اینکه در این مدت تعداد 186 مورد اخطار رفع نواقص بحرانی و سه هزار و 486 مورد اخطار رفع نواقص غیربحرانی، برای متصدیان متخلف صادر شد، اضافه کرد: تعداد 301 مکان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم رفع نواقص پس از بازرسی و پایان مهلت داده شده، پلمب شد.

بنا به ‌اظهار نادری، ‌نزدیک به 65 درصد از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان قزوین دارای معیار بهداشتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار