تکنسین فوریت‌های پزشکی قزوین قهرمان مسابقات تنیس روی میز فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت شد.
کد خبر: ۵۳۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 16 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتبی امینی قهرمان مسابقات تنیس روی میز دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات تنیس روی میز به دلیل حضور بازیکنان و مربیان مطرح کشور بالاتر از رویدادهای کارمندی بود.

وی با اشاره به 18 سال فعالیتش در بخش مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین افزود: کارمندان مجموعه‌های زیر نظر وزارت بهداشت کار فرسایشی و سختی را دارند که ورزش می‌توان ضامن سلامتی جسمی و روحی این افراد باشد.

بازیکن تیم تنیس روی میز دانشگاه علوم پزشکی قزوین که همراه با تیم ملی مقام دوم مسابقات غرب آسیا را هم به دست آورده بود، عنوان کرد: از 10 سالگی تنیس روی میز را شروع کردم و در سال های 80 تا 85 به مدت 5 سال عضو تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشورمان بودم.

امینی که همراه با تیم‌های تاید واتر بندرعباس و راه‌آهن خراسان مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور را هم به دست آورده، تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با امکانات بالا، در سطح بسیار عالی برگزار شد که جا دارد از تمام مسؤولان اجرایی تشکر کنم.

این تنیس‌باز مطرح کشور ادامه داد: از اینکه مدال طلا را برای دانشگاه علوم پزشکی قزوین به دست آورده‌ام خوشحال بوده و امیدوارم این المپیاد در سال‌های آینده هم تداوم داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار