رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه بیش از 55 درصد محصولات شوینده کشور در استان تولید می‌شود، گفت: امید است با همکاری دستگاه‌ها و بخش خصوصی بتوانیم به نتایج مطلوبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 09 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در نخستین همایش میز کشوری شوینده با محوریت استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور کمالی مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، با بیان اینکه استان قزوین یکی از قطب‌های شوینده کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: این استان طی سال جاری میزبان چهار میز کشوری شده است که از جمله آنان می‌توان به شیشه، کابل، سیم، کشمش و شوینده اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 55 درصد محصولات شوینده کشور در استان قزوین تولید می‌شود، ادامه داد: امید است با همکاری دستگاه‌ها و بخش خصوصی بتوانیم به نتایج مطلوبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: برخی واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکلاتی در بخش تولید هستند که باید با اقدام کارشناسی شده و همکاری انجمن‌ها به یاری آن‌ها شتافته و گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

کمالی مدیرکل دفتر توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت هم در این نشست مطرح کرد: در استان قزوین گام‌های مطلوبی در حال وقوع است و این سازمان آمادگی دارد تا در زمینه رفع مشکلات زیرساخت‌های صادرات شوینده  همکاری‌های لازم را انجام دهد.

کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: ضروری است بانک اطلاعاتی به روز شده شوینده در استان تهیه و با کمک بخش دولتی و خصوصی به توسعه صادرات استان کمک شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار