رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلسه‌ای با وزارت نیرو و سازمان مدیریت برنامه و بودجه تلاش خواهیم کرد سهم بخش دولتی که 10 درصد بوده ارتقا یافته و پروژه جنبه عملیاتی بهتری پیدا کند.
کد خبر: ۵۳۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، داود محمدی به همراه استاندار قزوین و دیگر مسؤولان استانی در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب به سد طالقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین سال‌ها است که پیگیری می‌شود و در دوره قبل هم پیگیری مستمر و لازم صورت گرفت.

وی افزود: نتیجه پیگیری‌ صورت گرفته اختصاص 60 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به 14 شهر و 194 روستای استان قزوین است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین پروژه انتقال آب سد طالقان کلنگ‌زنی شد که بخش تصفیه‌خانه این پروژه توسط بخش خصوصی و بخش خط انتقال آن با مشارکت  بخش خصوصی و دولتی اجرایی می‌شود.

محمدی اضافه کرد: بخش خصوصی مقدمات کار و تجهیز کارگاه در تصفیه‌خانه را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای با وزارت نیرو و سازمان مدیریت برنامه و بودجه تلاش می‌کنیم سهم بخش دولتی که 10 درصد بوده ارتقا یافته و پروژه جنبه عملیاتی بهتری پیدا کند.

این مسؤول بیان کرد: قطع به یقین مجمع نمایندگان استان قزوین در خصوص مشکل پروژه انتقال آب سد طالقان با آستان قدس رضوی با همکاران قضایی و معاونت آستان قدس رضوی وارد مذاکره شده که نگاه بسیار مثبتی دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: با انجام مذاکره مذکور، حق و حقوق آستان قدس پرداخت می‌شود تا پروژه انتقال آب سد طالقان که دارای سطح حجم، میزان و سرمایه‌گذاری بزرگی است به روند عملیات ادامه یابد.

محمدی ادامه داد: همچنین  با مذاکره با معاونت آستان قدس مسائل پرداخت، میزان، نوع و نحوه پرداخت زمین آستان قدس رضوی مشخص و مشکل برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار