رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با قائم‌مقام وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با رضا رحمانی قائم‌مقام وزیر و صادق نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این دیدار ضمن تبریک انتصاب صادق نجفی به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گزارشی از آخرین وضعیت عملکرد این سازمان ارائه کرد و اظهار داشت: در استان قزوین سعی و تلاش شده تا مشکلات واحدهای تولید مستقر در شرکت شهرک‌های صنعتی برطرف شود.

علی پرزحمت یادآور شد: نتایج خوبی از سوی بانک‌ها در نحوه ارائه دادن تسهیلات به واحدهای تولیدی به دست آمده که امیدواریم این روند تداوم یابد.

صادق نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مشترک سازمان صنعت و معدن تجارت استان قزوین و همچنین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشکلات واحدهای صنعتی استان برطرف شود.

وی به نحوه ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی از طریق بانک‌ها تأکید کرد و گفت: در این خصوص بانک‌ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با ارائه تسهیلات، مشکلات آنان برطرف شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به راهبرد سال‌ جاری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اضافه کرد: در این زمینه همه مسؤولان باید از واحدهای صنعتی حمایت جدی داشته باشند تا شاهد رشد و پیشرفت کشور در زمینه رونق تولید و اقتصاد باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار