در نخستین دوره رقابت‌های فوتبال جام مصلی
مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال جام مصلی در قزوین با قهرمانی تیم مهرگان پایان یافت.
کد خبر: ۵۳۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دیدارهای رده‌بندی و نهایی نخستین دوره رقابت‌های فوتبال جام مصلی در حالی برگزار شد که این رقابت‌ها با برنامه‌ریزی مسؤولان هیأت فوتبال استان نزدیک به دو ماهی می‌شد که در حال پیگیری بود.

در این رقابت‌ها در مجموع 15 تیم از ابتدا در چهار گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت کردند که در پایان این رقابت‌ها چهار تیم مهرگان، پیریوسفیان، تاکسیرانی و شاهسون بودند که موفق شدند جواز شرکت در مرحله پایانی این مسابقات را کسب کنند.

چهار تیمی که در حله یک چهارم نهایی با پیروزی مقابل رقبا به جمع چهار تیم نیمه نهایی خود را رساندند تا بخت خود را برای رسیدن به دیدار نهایی محک بزنند.

اگر بخواهیم گریزی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام مصلی داشته باشیم، باید از تیم مهرگان قزوین آغاز کنیم، تیمی که پس از به دست آوردن نتیجه تساوی مقابل تاج بیدستان با شکست این تیم در ضربات پنالتی موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تیم پیریوسفیان هم در نبردی نزدیم مقابل شهدای مدافع حرم هیر با یک گل به پیروزی رسید تا دومین تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی لقب بگیرد.

تیم پیام تاکسیرانی هم سومین تیمی بود که موفق شد با برتری مقابل منتخب راه‌آهن راهی مرحله نیمه نهایی شود، پیروزی که البته با زحمت برای بازیکنان تاکسیرانی به دست آمد و این تیم پس از تساوی دو به دو در وقت قانونی در ضربات پنالتی موفق شد با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تیم شاهسون هم چهارمین تیمی بود که در دیدار مقابل منتخب لیا با نتیجه 6 بر چهار به برتری رسید و خود را به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها رساند.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدارهای رده‌بندی و نهایی رقابت‌های فوتبال جام مصلی اظهار داشت: این رقابت‌ها با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و نهایی پیگیری و تکلیف تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها مشخص شد.

حسین باجیوند افزود: دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها را دو تیم پیام تاکسیرانی و شاهسون برگزار کردند و در دیدار نهایی این مسابقات هم تیم‌های مهرگان و پیریوسفیان برای کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره فوتبال جام مصلی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

وی عنوان کرد: دیدارهای رده‌بندی و نهایی فوتبال جام مصلی در سطح خوبی برگزار شد که در این رقابت‌ها 14 تیم با هم رقابت کردند.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین اضافه کرد: در این دیدار تیم مهرگان با غلبه بر تیم مجید پیریوسفیان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

گفتنی است، تیم تاکسیرانی سوم شد، تیم شاهسون عنوان اخلاق و حمید صفدری با 18 گل زده، عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار