استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: جریانات درون نظام باید از طریق انتخابات با هم رقابت‌کنند اما موضوع اساسی‌تر این است که حفظ منافع ملی را بر همه چیز مقدم بدارند.
کد خبر: ۵۳۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست با اصولگرایان تحت عنوان ائتلاف پیروان ولایت در استان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هیچ جریانی نباید در  اندیشه ماندن همیشگی در قدرت باشد چراکه این آفتی است و باید از آن حذر کرده و به جابجایی مسالمت‌آمیز قدرت تن داد.

وی ادامه داد: جریانات درون نظام باید از طریق انتخابات با هم رقابت‌کنند اما موضوع اساسی‌تر این است که حفظ منافع  ملی را بر همه چیز مقدم بدارند.

استاندار قزوین گفت: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین باید به دور از سلایق سیاسی، مدیریت تمام زنان جامعه از هر حزب، جریان و گروهی را بر عهده بگیرد.

زاهدی تصریح کرد: استاندار دولت و نظام هستم و به عنوان قدیمی‌ترین استاندار، حیثیت خود را فدای کسی یا چیزی نخواهم کرد.

این مسؤول مطرح کرد: به مشورت با همه جریانات و شخصیت‌ها اعتقاد دارم چون همه چیز را همگان می‌دانند و این گفته که«منتقد دولت لزوما مخالف دولت نیست» سخن درستی است.

استاندار قزوین با اشاره به ساماندهی امامزاده حسین(ع) و ورودی‌های شهر قزوین خاطرنشان کرد: این موارد از موضوعات مهمی است که باید به عنوان اولویت مورد توجه قرار گیرد.

زاهدی یادآور شد: توجه به حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات را باید در استان قزوین جدی گرفت که برای این حوزه‌ها برنامه‌ها و طرح‌های اساسی دارم.

وی ادامه داد: باید نظرات سیاسی جوانان را بشنویم و در این خصوص کادرسازی و تربیت نیروی سیاسی و اجرایی اصلی‌ترین کاری است که باید به آن توجه کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه تکیه بر مسند قدرت یک آسیب محسوب می‌شود، تشریح کرد: در این راستا هیچ اصلاح‌طلب و اصولگرایی نباید این فکر را در سر بپروراند.

زاهدی با اشاره به تخلف‌های صورت گرفته در زمان انتخابات عنوان کرد: با توجه به اینکه این تخلفات جزئی بوده، امروز نباید به آن‌ها دامن زد.

وی به سیاست‌های کلی نظام اشاره و بیان کرد: همه ما باید طبق فرامین مقام معظم رهبری و ولایت فقیه عمل کنیم تا به اهداف مورد نظر دست یافته و در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

استاندار قزوین گفت: فردی که در مسند مدیر سیاسی بوده و نظام سیاسی کشور را قبول نداشته باشد، اخلاق‌مدار نیست چراکه سیاست‌های کلی نظام را مقام معظم رهبری تعیین و تبیین می‌کنند که باید به آن‌ها عمل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار