مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر برای ۱۵۰ هزار نفر از اتباع خارجی استان، کارت آمایش مرحله ۱۲ صادر شده است.
کد خبر: ۵۳۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 03 December 2017
به گزارش تابناک : محمد عجمی اظهار داشت: اقدامات لازم برای برون‌سپاری خدمات کارت‌های اشتغال و آمایش اتباع خارجی از 14 خدمات دولتی که قرار بود برون‌سپاری شود انجام شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان‌رضوی با بیان این که سپردن سایر خدمات نیز برنامه‌ریزی شده است، گفت: در حال حاضر برای 150 هزار نفر از اتباع خارجی استان، کارت آمایش مرحله 12 صادر شده است؛ همچنین نوبت‌دهی 52 هزار نفر نیز از سوی دفتر کفالت صورت گرفته است.

عجمی با اشاره به تلاش برای تسریع برنامه برون‌سپاری در جهت ارائه خدمات به اتباع خارجی خاطرنشان کرد: این مجموعه، انجام فعالیت‌هایی مرتبط با اتباع خارجی را بر عهده گرفته که طبق آمار 320 هزار نفر  را شامل می‌شود.

وی با اشاره به دارندگی کارت اقامت برای 50 هزار نفر از 150 هزار نفر اتباع خارجی مقیم استان، گفت: 70 هزار نفر به‌صورت غیر مجازی برای کارت اقامت در استان ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین 77 هزار دانش‌آموز از اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز در مدارس استان درس می‌خوانند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار