مسابقات فوتبال اتباع خارجی سراسر کشور با قهرمانی نماینده فارس در قزوین به پایان رسید.
کد خبر: ۵۳۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نماینده فوتبال فارس موفق شد در دیدار پایانی رقابت‌های اتباع خارجی سراسر کشور با برتری مقابل نماینده خراسان رضوی عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال اتباع خارجی سراسر کشور که به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، نماینده فارس در دیدار پایانی درحالی مقابل نماینده خراسان رضوی قرار گرفت که موفق شد این تیم را با نتیجه سنگین چهار به یک از پیش رو بردارد و عنوان نخست را از آن خود کند.

تیم‌های فارس و خراسان رضوی برای رسیدن به دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال اتباع خارجی سراسر کشور در مرحله نیمه نهایی به ترتیب تیم‌های تهران و سمنان را از پیش رو برداشته بودند.

البته در این بین تیم فارس که عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد در مرحله گروهی هم نتایج خوبی را از خود بر جای گذاشت و موفق شد در دیدار مقابل نماینده بوشهر با نتیجه چهار به دو به پیروزی دست یابد و با نتیجه چهار به صفر هم تیم گلستان را مغلوب کند.

تیم خراسان رضوی هم تا رسیدن به دیدار پایانی در مرحله گروهی به ترتیب با نتیجه چهار به یک مقابل تیم قزوین و پنج به سه مقابل تیم سمنان پیروز شد.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به میزبانی قزوین از رقابت‌های فوتبال مهاجرین و اتباع خارجی اظهار داشت: این رقابت‌ها در نهایت با قهرمانی نماینده فارس به پایان رسید.

حسین باجیوند افزود: در این مسابقات 13 تیم به مدت پنج روز برای کسب عناوین قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های فوتبال مهاجرین و اتباع خارجی در سه ورزشگاه سردار آزادگان ، معلم و شهید رجایی قزوین پیگیری شد.

گفتنی است در این مسابقات نمایندگان استان‌های سمنان، یزد، قزوین، قم، بوشهر، تهران، البرز، اصفهان، خراسان جنوبی، فارس، مرکزی، گلستان و خراسان رضوی با هم رقابت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار