فرمانده شيفت ايستگاه شماره 3 سازمان آتش‌نشانی قزوين:
فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: با تلاش آتش‌نشانان، آتش‌سوزی فروشگاه مواد غذایی در خیابان مولوی قزوين اطفا شد.
کد خبر: ۵۳۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، تقی کریمی اظهار داشت: این حادثه در ساعت 17 و 6 دقیقه روز یکشنبه پنجم آذر ماه سال جاری رخ داد و پس از اطلاع‌رسانی آن از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه مولوی و 6 نواب را به محل حادثه واقع در خیابان مولوی قزوین رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه افزود: در جریان این حادثه  یک باب مغازه خوار و بارفروشی به دلایل نامشخصی طعمه حریق شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به ایمن‌سازی صحنه حادثه اقدام و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفا حریق خود را به کانون آتش‌سوزی در قسمت انتهای فروشگاه رسانده و در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را خاموش و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود با استفاده از دو دستگاه توربوفن و ایمن‌سازی کامل محل نسبت به تحویل مغازه به مالک اقدام و به مأموریت خود پایان دادند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش‌سوزی هم توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار