رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین:
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ «مهارت آموزی» در جامعه به‌ویژه بین خانواده‌ها نیازمند آموزش است.
کد خبر: ۵۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کبری یعقوبی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی که در اداره تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شداظهار کرد: با تشکیل چهار کارگروه شامل اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه ای، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی بامحور عفاف و حجاب برای تعمیق باورهای دینی اقدام کرده ایم که دراین نشست ها موضوعات بصورت تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: برای اینکه چهار کارگروه فعالیت تاثیرگذاری داشته باشند مهارت آموزی در تحکیم بنیان خانواده بصورت انسجام خانواده، درعرصه اقتصادمقاوتی بصورت استفاده بهینه در تعمیق باورهای دینی با الگوگیری از رفتار دینی و فرهنگی، در عرصه سواد رسانه استفاده درست از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین بیان کرد: در واقع دنیای مجازی حقیقتی است که در اختیار ما قرار دارد و شبکه های اجتماعی نیز به تنهایی جوانان ما کمک کرده است.

وی در خصوص مصوبات این نشست گفت: تشکیل کلاسهای آموزشی برای بانوان فرهیخته با ارائه گواهینامه پایان دوره، برگزاری نشست با زنان خانه دار، نقد و بررسی کتاب تربیت جنسی تالیف دکترعلی قائمی امیری از مصوبات این جلسه است.

بتول نظری پور دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین نیز گفت: مهارت آموزی و توانمندسازی باید از سنین پایین به فرزندان به ویژه گروه‌های در معرض آسیب آموزش داده شود تا در آینده با چالش‌های کمتری مواجه شویم.

وی یادآورشد: امیدواریم برگزاری این نشست ها موجب پیشرفت برنامه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار