جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر حضور پلیس‌های تخصصی تیم‌های گشتی نامحسوس نیز در محلات و مناطق زلزله‌زده حضور فعال دارند.
کد خبر: ۵۳۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 28 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم؛علیرضا مرزبانی  با تشکر از همکاری و همراهی زلزله‌زدگان اظهار داشت: نیروی انتظامی همچنان در مناطق زلزله‌زده  حضور مؤثر و پررنگی دارد و تمام محلات تحت پوشش نیرو انتظامی قرار دارد و ایستگاه‌های پلیس نیز در محل کمپ‌ها حضور مؤثر دارند.

مرزبانی با اشاره به اینک اکنون امنیت در منطقه قابل قبول است و تمام واحدهای تخصصی پلیس در مناطق آسیب‌دیده حضور فعال دارند گفت: در داخل شهرها و جاده‌ها در موضوعات ترافیکی با حضور همکاران و استقرار تیمهای گشتی شرایط بدون مشکل است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی استان تا زمان نیاز مردم با تمام قدرت در مناطق زلزله‌زده حضور دارد و نیروی انتظامی شهرستاهای آسیب‌دیده نیز تقویت شده‌اند و امنیت کامل برقرار است و مردم در کمال آرامش و آسایش در حال انجام امور خود هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از افرادی که قصد سرقت داشتند به‌ویژه در اوایل وقوع حادثه دستگیر شدند گفت: در محله‌هایی که تخریب بیشتری رخ داده است ایستگاه‌های پلیس مستقر شده و تیمهای گشتی مخصوص و پنهان نیز حضور فعال دارند و با همکاری مردم جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار