معاون استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: عملیات اجرایی اتوبان۴بانده قزوین_بویین زهرا_ساوه به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی فرخزاد در شورای بخش دشتابی از عملیات اجرایی اتوبان چهاربانده قزوین_بویین‌زهرا_ساوه خبر داد و اظهار داشت: این اتوبان به زودی آغاز می‌شود چراکه ایجاد آن موجب حل مشکل تصادفات و تردد مردم منطقه شده و نقش بسزایی در توسعه اقتصادی شهرستان دارد.

وی افزود: بخشی از مشکلات مناطق مختلف استان نیازمند تأمین اعتبارات است که تمام توان خود را برای تخصیص به موقع و لازم اعتبارات به‌ کار می‌بندیم اما برخی از مشکلات هم با تدبیر مدیریتی حل می‌شود و نیازمند این است که مدیریت با دقت و تلاش بیشتری برای حل مشکل مردم گام بردارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه دولت با حمایت از شهرداری‌های کوچک و اختصاص مبالغ ارزش افزوده به عنوان کمک به شهرداری‌ها تلاش کرده تا حامی شهرداری‌ها باشد، عنوان کرد: از محل اعتبارات مدیریت بحران استان، مبلغ 550 میلیون تومان در بحث بحران و تامین تجهیزات آتش‌نشانی این شهر در نظر گرفته شده و به زودی خودروی مکانیزه حمل زباله هم به این شهر تحویل داده می‌شود.

فرخزاد با اشاره تخصیص بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: در دو سال گذشته 20 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی تحت فشار برخوردار شده و این در حالی است که از ابتدای انقلاب هم همین مقدار از اراضی کشاورزی تحت آبیاری تحت فشار قرار گرفته بود.

این مسؤول گفت: از ابتدای انقلاب تا سال 93 تنها 6 هزار هکتار درختکاری و جنگل‌کاری در استان صورت گرفته است و در سه سال اخیر هفت هزار هکتار درختکاری و جنگل‌کاری در استان انجام شده که نیمی از آن در شهرستان بویین‌زهرا بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار