رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۵۰۳ واحد صنفی استان بوشهر که بیش از ۷۰ درصد واحدهای صنفی است به صندوق مکانیزه فروش یا دستگاه کارت خوان مجهز شده‌اند.
کد خبر: ۵۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 25 June 2015
تابناک بوشهر: سید حسین حسینی محمدی بعدازظهر امروز در نشست با  مسئولان اتحادیه اصناف استان بوشهر با بیان اینکه اصناف در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی کرده‌اند اظهار داشت: اصناف در عرصه‌‌های گوناگون نقش مهم خود نشان داد‌ه‌اند که آخرین آنها استقبال کم نظیر از رئیس جمهور در بوشهر بود.

وی با اشاره به اینکه 33 هزار و 900 واحد صنفی در استان بوشهر دارای پروانه هستند، تصریح کرد: دراین واحدهای صنفی بیش از 70 هزار نفر مشغول به کار هستند که در واقع 280 هزار نفر از این مشاغل ارتزاق می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه فروش مجهز هستند افزود: تاکنون 30 درصد واحدهای صنفی استان بوشهر به تعداد 14 هزار و 600 واحد که طبق قانون ملزم به نصب صندوق مکانیزه فروش هستند به این سامانه فروشگاهی مجهز شده‌اند.

حسینی با اشاره به مزایای صندوق مکانیزه فروش بیان کرد: نصب و بکارگیری سامانه صندوق فروش، صرفه جویی در زمان، هزینه‎ها و سرعت بخشیدن به کسب و کار و کاهش زمان در دریافت و پرداخت به دنبال دارد.

وی، با اشاره به اینکه فروش 70 درصد واحدهای صنفی استان بوشهر مکانیزه شده است خاطرنشان کرد: تاکنون  22 هزار و 503 واحد صنفی استان بوشهر که بیش از 70 درصد واحدهای صنفی است به صندوق مکانیزه فروش یا دستگاه کارت خوان مجهز شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهربا بیان اینکه فروشگاههای بزرگ در استان بوشهر افزایش می‌یابد گفت: اکنون شش فروشگاه بزرگ دراستان راه‌اندازی که سه فروشگاه دیگر در دستور کار قرار دارد.

حسینی از انتقال صنوف آلاینده در شهر بوشهر به خارج از شهر خبرداد و افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان شهرک‌های صنعتی واتاق اصناف در مرحله نخست 300 واحد صنوف آلاینده در شهرک‌های صنعتی بوشهر و مابقی درمکان تعیین شده دیگری تحت عنوان شهرک صنفی استقرار می‌یابند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: اصناف ، مکانیزه ، مغازه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار