مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: امکان استفاده از اتوبوس های فرسوده و از رده خارج شهرداری ها برای اسکان موقت زلزله زدگان غرب کشور وجود دارد.
کد خبر: ۵۲۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 25 November 2017
به گزارش تابناک قزوین حسن آصفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سرمای هوا و بارندگی ها امکان استفاده از چادر های امدادی در این مناطق وجود ندارد و از سوی دیگر نیز جانمایی کانکس در این مناطق مقداری زمان بر است بنابراین می توان با انتقال اتوبوس های قدیمی شهرداری ها به این مناطق از آنها برای اسکان زلزله زدگان استفاده کرد.
وی با بیان اینکه تنها در شهرداری تهران یک هزار دستگاه اتوبوس از رده خارج شده وجود دارد، اضافه کرد: موضوع را به اعضای شورای شهر پیشنهاد می کنیم تا در صورت پذیرش بتوانیم این اتوبوس ها را به کرمانشاه منتقل کنیم.
آصفی ادامه داد: در حال حاضر چهار کانکس به همت خیران قزوینی، 2 کانکس توسط مهندسان و 2کانکس از نیروگاه شهید رجایی قزوین توسط جمعیت هلال احمر استان در حال اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه است.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر قزوین از همان ساعات ابتدایی زلزله با آماده باش کامل نیروهای خود 65امدادگر و نجاتگر را به همراه تجهیزات به این مناظق اعزام کرد و در حال حاضر نیز این نیروها با جاگزینی نفرات در قصر شیرین در حال امدادرسانی هستند.
شامگاه یکشنبه21آبان ماه زمین لرزه ای به بزرگی 7.3ریشتر در نزدیکی ازگله استان کرمانشاه در نزیکی مرز ایران و عراق موجب تلفات و خسارت های زیادی خصوصا در شهرهای قصر شیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار