درپاسخ به سوال تابناک:
به صراحت اعلام می کنم که هیچ قاضی حق برخورد خارج از قانون با مراجعین را ندارد ورعایت حقوق شهروندان برای من ومجموعه ی تحت مدیریتم مهم می باشد.
کد خبر: ۵۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 25 June 2015
به گزارش تابناک:محمد برازنده  در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته قوه قضائیه و با بیان اینکه اول تیر تا هفتم تیر با عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی بوده که افکار این بزرگوار تاکنون اثرات بسیار مثبتی را در چهره دستگاه قضایی داشته و خلاء وجودی وی به صورت ملموس مشاهده می‌شود.

???????????????????????????????

دراین نشست خبری  رئیس دادگستری شهرستان چرام با ارائه آمار به تبیین عملکرد حوزه ی تحت مدیریت خویش پرداخت.

این مسئول  اشاره به مختومه اعلام شدن ۲هزار و ۱۱۰ فقره پرونده در سال ۹۳نمود این در حالیست که میزان ورودی پرونده به این دادگستری ۲ هزار و ۳۱۵ پرونده بوده است.

برازنده ادامه داد: در حوزه دادگاه هم آمار ورودی در سال ۹۳، ۱۴۶۳ پرونده بوده که باز از این تعداد ۱۴۵۱ فقره مختومه شده است.

دادستان چرام افزود در بخش اجرای احکام کیفری تعداد ۶۵۸ فقره مختومه شده درحالی که ورودی پرونده در این بخش ۷۴۴ مورد بوده است و در شعبه اجرای احکام مدنی ۳۷۸ فقره ورودی ما بوده که ۳۱۴ فقره مختومه شد.

وی متوسط اوقات رسیدگی دادگاه چرام به پرونده‌ها را در سال گذشته ۱۳ روز اعلام کرد و متذکر شد: در سه ماهه اول سال ۹۴ این مدت به ۱۱ روز تغییر پیدا کرده است.

در قسمت پایانی این نشست رئیس دادگستری شهرستان چرام به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

???????????????????????????????

وی درخصوص سوال تابناک مبنی بر اینکه برخی افراد نسبت به برخوردقضات معترضندوهمچنین کمک به فرهنگ سازی در خصوص حقوق شهروندی در حوزه ی تحت اختیارش افزود:

به صراحت اعلام می کنم که هیچ قاضی حق برخورد خارج از قانون با مراجعین را ندارد ورعایت حقوق شهروندان برای من ومجموعه ی تحت مدیریتم مهم می باشد.

برازنده ادامه دادکه کاملا بر این گونه موارد با حساسیت توجه کرده وتمام تلاش خود ومجموعه همکاران بر این نکته استوار است که حقوق شهروندان رعایت شود وخدای ناکرده به هیچ کس توهین نشود.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار